Idag bär det av!

Jag springer i skrivande stund mellan datorn och min stora väska, som ska packas full av kläder, kuddar och annat som kan tänkas behövas för 10 dagar hemifrån.

För er som inte vet så ska jag vara funkis på Arvikafestivalen i år. Jag ska vara med i den glamorösa städgruppen som ska städa stora campingen, men jag sörjer inte. Jag tror att jag kan lyckas ha väldigt kul ändå. :) För vi funkisar får ju trots allt mat tre gånger om dagen och det gör nog jävligt mycket :D

Jag kommer under festivalen ha med mig en digitalkamera och försöka dokumentera det mesta som händer under festivalen.

Så se fram emot ett enormt inlägg som antagligen kommer att skrivas, antingen den 8:e Juli, eller den 9:e.

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: sara

ha så kul på arvika roobie! :)

2009-06-28 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0