The Day that never comes

Jag har haft en ofattbart bra dag idag, för en gångs skull. :)
Jag och Linn gick på stan idag och jag köpte mig ett par nya Skullcandy Lowriders. Perfekt till iPoden.

När jag senare under dagen kom hem så kollade jag min mail.
"Har jag fått mail från AEG Live..huh?"

Det visar sig då att jag vunnit två biljetter till Sonisphere i Hultsfred. jag har nu alltså hämtat ut biljetterna och börjat smida planer för hur vi nu ska ta oss till Hultsfred, för att gå på festivalen.

Update på historien kommer.

P.S. För er som inte fattade rubriken så är det en av titlarna på Metallicas nya platta ;) D.S.

Kommentarer
Postat av: sara

wohoo coolt! :D grattis!

2009-07-13 @ 19:26:43
Postat av: Linn

Grattis :D Ses där (om du kommer dit höhö)

2009-07-14 @ 01:03:31
URL: http://thelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0